Montag, Januar 16, 2012

Mina Jään

As we informed you Lenna will participate in this year's Eesti Laul as contestant again to represent her native country Estonia in this year's Eurovision in Baku with some luck.

For this reason she and her new guitarist Mihkel Raud wrote and composed the song 'Mina Jään' [Engl.: I stay] which was firstly presented at the Von Krahl Theatre at the end of last year.

As Mihkel informed the fans on his Facebook page the band has travelled to the capital of Sweden Stockholm to record the song and to make a video to this song.

Now we are able to check both out below:


...and the lyrics:

hääled vaikusesse sumbunud
veri huultes külmast tardunud
kauaks lagled läinud rändama
kaugele nad lendavad

tuhat tähte alla langevad
su silmadesse kukuvad

mina jään
veel ootama su jälgi lumel
mina jään
veel seisma siia tormituulde
sosistama sinu nime
lendama su unes
salaja

helbed laugudele langevad
veena põskedele voolavad
lumepimeduses liblikad
käsivarsi riivavad

tuhat tähte alla langevad
su silmadesse kukuvad

mina jään
veel ootama su jälgi lumel
mina jään
veel seisma siia tormituulde
sosistama sinu nime
lendama su unes
salaja

tuultemered endaga
meid algusesse kannavad

mina jään
veel ootama su jälgi lumel
mina jään
veel seisma siia tormituulde
mina jään
veel ilmuma su peegelduses
sosistama sinu nime
salaja  

Source: Lenna

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen